Ärendehantering med Byggnet

I dagens samhälle finns det en mängd olika sätt att ta till sig information. Det tycker vi är toppen, men ibland blir det väldigt svårt att hålla reda på alla pågående dialoger. Särskilt om man jobbar i ett byggprojekt där det dyker upp nya frågor, svar, ärenden, avvikelserapporter och underrättelser hela tiden. Kommer informationen dessutom in via telefon, sms, mms, mail, blanketter och kanske vid kaffemaskinen ökar risken att man missar något.

Vi tror att nyckeln till framgång i ärendehantering är enkelhet. Det ska vara enkelt att komma igång med ärendehantering och enkelt att arbeta med den, både för administratörer och användare.

I Byggnet arbetar man med ett linjärt och tydligt flöde. En eller flera administratörer fördelar uppgifter och anger vilka andra som är berörda av informationen. Inrapportering kan göras av alla inbjudna användare och man kan bifoga filer från Byggnet eller annan källa. När ett ärende stängs blir det låst och kan därför inte manipuleras i efterhand.

Byggnets ärendehantering lämpar sig för hantering av:

• Fråga / Svar

• Avvikelserapporter

• Felanmälan

• Besiktningsprotokoll

• ÄTA

Låt oss diskutera hur Byggnet kan hjälpa just ert projekt att spara tid och pengar. Ring 019-7640510 eller skicka ett mail till support@byggnet.com

Kom igång direkt

  • Genom att klicka på knappen Nu kör vi! godkänner du Byggnets integritetspolicy.

  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.