Byggnet-familjen
Byggnet består av tre produkter: grundfunktionen Byggnet Access och tilläggsfunktionerna Byggnet Verify och Byggnet Subscribe.
ACCESS
Grundbulten som ger dig möjlighet att lagra och dela dokument.
Oavsett om du är beställare, projektledare, konsult, entreprenör eller förvaltare så vet du alltid var du hittar och lämnar information. Du kan använda produkten i både pågående byggprojekt och som stöd vid förvaltning av befintliga byggnader.
SUBSCRIBE
Prenumerationstjänsten för dig som vill lägga tiden på annat än distribution.
Med Byggnet Subscribe kan du automatisera distributionen av projektets alla handlingar. Produkten är perfekt för dig som jobbar som projektledare eller projekteringsledare på ett bygge och enkelt vill kunna administrera och kontrollera informationsflödet till kollegor, konsulter och underleverantörer.
VERIFY
Ärendehanteringssystemet för små och stora projekt som vill få ordning på sina ärenden.
Med Byggnet Verify får du ett heltäckande system för administration av allt från frågor och svar, avvikelser och ÄTA till egenkontroller och besiktningsprotokoll. Rapporterna skapas via webbläsaren eller direkt i Byggnet-appen.
PAKETET
Maxa dina förutsättningar att driva framgångsrika byggprojekt genom att använd alla produkter från Byggnet – till paketpris. Du får dokumenthantering, prenumerationstjänst och ärendehantering i ett och samma system. Det blir inte enklare än så.
Läs merFunktioner och fördelar med Byggnet.
Byggnet är ett digitalt informationssystem som förenklar byggprocessen och ger kontroll över projektets dokument. Du får ett komplett system med alla funktioner som behövs för att driva ett framgångsrikt projekt.
Enkel prissättning utan tillkommande kostnader. Från 990 kr/månad.
Fri support, fritt antal deltagare, fri lagringsmängd.
Alla funktioner som behövs. Och fler om du behöver.